středa 29. října 2014

WEb Bravopůjčka

Dobrý den,
jak jste si jistě všimly, tak webová stránka bravopujcka.cz je v rozsáhlém rozpracování. Připravujeme pro Vás na tomto webu mnohé informační podstránky a nové atraktivní služby. Které si ale prozatímně necháváme pod pokličkou :) Každopádně, pokud máte zájem se podívat na progresi těchto našich stránek, tak neváhejte a mrkejte. :)

Přejeme Vám hezký den!

15 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě nad investicí do zlata v poslední době hodně přemýšlím. Nedávno jsem v nějakém rozhovoru četl, že prý je to v současné době největší jistota. Ale prý se mohou vyplatit i jiné drahé kovy. Z dlouhodobého hlediska na tom prý není špatně ani investiční palladium. Nemáte náhodou zkušenost?

      Vymazat
    2. Zkušenost nemám, ale už jsem o tom slyšel. To já teď spíš uvažuji nad tím, že investuji do rozvoje své firmy. To je v současnosti pro mě asi důležitější. Asi nejvíc bych potřeboval stroje na zpracování plechu. Díval jsem se a moc firem u nás je bohužel nenabízí. Asi nejsolidněji vypadá firma Canmet. Právě na tu asi nakonec vsadím.

      Vymazat
    3. Tak investovat do nového vybavení své firmy bych teď také potřeboval. Bohužel na to ale v současné době nemám dostatečný obnos peněz. Přemýšlel jsem nad tím, jak to vyřešit a říkal jsem si, že by to možná mohla vyřešit půjčka pro živnostníky. Díval jsem se, že některé nabízí docela dobré podmínky.

      Vymazat
    4. Koukám, že jsme na tom všichni podobně. U nás ve firmě už tu modernizaci potřebujeme jako sůl. Ze všeho nejvíc by to chtělo nové kompresory, protože ty staré už jsou šíleně zastaralé. Prý se podařilo najít firmu, který by se vyloženě specializovala na prodej šroubových kompresorů ale na samotný nákup podle všeho bohužel pořád nejsou peníze.

      Vymazat
  3. Zdravím, měl bych takovou otázku. Zvažuji teď, že bych si vzal nějakou nebankovní půjčku, nejspíše něco do dvaceti tisíc. Bavil jsem se o tom se známým a ten mi říkal, že pokud do toho půjdu, tak by stálo za zvážení i nějaké pojištění schopnosti splácet kdyby se mi například stalo něco v práci a nemohl vydělávat nebo něco podobného. Co si o tom myslíte? Má to smysl?

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to já bych si jen tak někde peníze nepůjčila. Jsem vůči tomu velmi skeptická. Maximálně tak přímo od banky, jinak v žádném případě. Nedávno za mnou manžel přišel, že by si chtěl pořídit 3D tiskárnu. Chtěl si na ní půjčit, ale to jsem mu zakázala. Buď si na ni vydělá (našetří) a nebo nic. Ohrožovat rodinu kvůli tomu nebude.

    OdpovědětVymazat
  6. Znám tyto nebankovní půjčky, ale ne naštěstí z vlastní zkušenosti, i když jsem o tom jednou vážně uvažoval, ale odradily mě velké úroky a vysoké RPSN. Jsem rád, že jsem to neudělal, jelikož můj kamarád si jednu půjčku vzal, protože potřeboval náhradní díly na zahradní techniku a myslel si, že to rychle splatí.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si nedávno půjčoval peníze a upřímně toho teď začínám celkem litovat. Začíná mě totiž dohánět současná krize a obávám se toho, abych brzy neměl problémy se splátkami. Co tak sleduji, tak likvidace společností tady v okolí nejsou nic výjimečného a trochu se bojím toho, aby to nepotkalo i mě.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Dokud se lidi nenaučí investovat a odhadovat správnou rizikovost investice, tak tu prostě podobné Bravopůjčky budou. Jako za mě se třeba mnohem více vyplatí investice přes Julu platformu a celkově prostě takové ty investice, které fungují více mezi lidmi. Pro spotřebitele je to výhodné, pro mě jako pro investora taky.

    OdpovědětVymazat
  11. No ani mi nemluvte o tom jak je to trapné když člověk vrací zboží. Já jsem si to zažila několikrát a už teda nikdy nechci více. Jsem z toho v depkách ještě teď, jen co je pravda. Musím si ale zase půjčit, jinak to zavlažování nebudu schopna bohužel zaplatit, je to tak.

    OdpovědětVymazat