pondělí 3. srpna 2015

Léto 2015 dovolená

Dobrý den vážení návštěvníci…
jak jste si jistě všimly, tak polovina prázdninového léta je již za námi, pomalu se začínáme připravovat na to, že ratolesti půjdou do školy. Pokud ale chcete s dětmi ještě skočit někam na dovolenou, a už na to nemáte finanční prostředky, tak nás kontaktujte pomocí formuláře, kde se Vás optáme na pár drobností a následně spolu uzavřeme smlouvu. Výhoda naší půjčky je, že nedokládáte příjmy a je také pro nezaměstnané. Tudíž naše nebankovní půjčka je přímo pro Vás. Jako největší lákadlo, které vám můžeme nabídnout, je půjčka na 3 měsíce zdarma, která Vám umožní vrátit veškeré finanční prostředky bez navýšení úroku do 3 měsíců od podepsání smlouvy.

Pro Více informací nás kontaktujte na stránkách http://www.operativnipujcka.cz

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně bych se tedy kvůli rodinné dovolené asi nezadlužil, i když chápu, že ten tlak třeba ze strany dětí může být velký, tak je třeba přemýšlet do budoucnosti. Během covidu jsem bohužel přišel o práci, tak nebyla atmosféra u nás v rodině zcela ideální, ale záhy jsem narazil úplně náhodou na pracovní místo v Náš chléb, které jsem získal a jsem za to opravdu moc rád. Jsem tam velice spokojen.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem teda velice rád, že na letošní dovolenou jsem si konečně žádnou půjčku brát nemusel. Právě naopak za poslední dva roky se mi povedlo hodně našetřit, takže jsem měl na dovolenou peníze ušetřené. Dost teď uvažuji i nad tím, že bych peníze zkusil i nějak investovat. Hodně mě lákají třeba stříbrné slitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, nechtěl byste mi nějaké peníze půjčit? Docela by se mi teď hodily. :-) Mám totiž firmu, která prochází modernizací a postupně zjišťuji, že na některé věci prostě nejsou peníze. Teď jsem například zkoušel kontaktovat firmu, která se specializuje na prodej šroubových kompresorů, protože bych od nich rád koupil nějaké kompresory do té naší. Bohužel jsem zjistil, že je to mnohem dražší, než jsem předpokládal.

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pojištění proti koronaviru? To existuje? Ještě, že už je to období doufejme za námi. Nad čím teď uvažuji já je spíš pojištění schopnosti splácet. Nedávno jsem se kvůli své firmě celkem zadlužil a kdo ví jestli s tou současnou energetickou krizí nebudu muset s podnikáním v zimě skončit. Je určitě lepší mít nějakou pojistku.

      Vymazat
  5. My jsme si na dovolenou nikdy půjčku nevzali a ani jsme o tom ani neuvažovali, jelikož je to jen vyhazování peněz. Myslím si, že bez dovolené člověk jeden rok vydrží. Chápu, pokud je půjčka nutná a pořídí se třeba za ní zahradní technika, kterou opravdu někdo potřebuje a nemá zrovna dostatek financí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to měl hodně dlouho taky podobně. Ale když jsme chtěli jet do Dubaje, na kterou jsme prostě neměli a nevydělali bychom na ní, tak se ta půjčka hodí jako možnost rozložení těch splátek. Není to o tom, že bychom si to nemohli dovolit. Ale v žádné fázi života jsme neměli pohromadě tolik peněz, abychom to zaplatili najednou. Ať to bylo kvůli oddlužení nemovitosti, kterou jsme si kupovali, nebo kvůli dalším jiným věcem. ;-)

      Vymazat